Rühmatreeningud

HSK on võimlaik kaasa lüüa erinevates rühmatreeningutes. Jõusaaliringtreening, bodypump ja aeroobika. Vali endal sobiv ja registreeri treeningule.

  • Ringtreening arendab eelkõige lihasvastupidavust, ent vastavalt treeningu ülesehitusele koormab treening ka kogu keha lihaseid. Treening algab kerge soojendusega, edasi jätkatakse suuremate lihasrühmade treenimist jõusaaliseadmeid ja muid vahendeid kasutades. Harjutused on saalis paigutatud “jaamadesse”, igas jaamas sooritatakse harjutust ühele lihasrühmale (40-45 sek). Märguande peale liigutakse edasi järgmisse “jaama”. Treening lõpeb venitusega. Sobib nii treeningutega alustajaile kui ka edasijõudnud treenijale.
  • Bodypump – lihasvastupidavustreening, kus harjutuste sooritamiseks (kükid, väljaasted, jõutõmbed, kätekõverdused jms) kasutatakse kange, kettaid, hantleid ja stepipinki. Treeningu jooksul saavad koormust kõik suuremad lihasgrupid. Kaasahaarava muusika saatel treenid nii jõudu kui ka lihasvastupidavust.
  • Aeroobika – Iga treeningu suurim motivaator on kindlasti hea muusika, mis aitab trennis ennast rohkem välja elada ja õige rütmiga toetab harjutuste kombinatsioone.  
  • Mõiste aeroobika on tulnud sõnast “aeroobne”, millega tähistatakse hapniku vahendusel organismis toimuvaid energeetilisi protsesse. See on muusika saatel tsükliliselt korduvate harjutuste sooritamine, kus haaratakse tegevusse suur osa lihaskonnast ning energia tootmine kulgeb hapniku osalusel.
  • Aeroobse treeningu korral kasutatakse energiaallikana just rasvu. Aeroobika tugevdab luid, lihaseid ja liigeseid, parandab verevarustust ning kiirendab soolestiku tööd.

Kontaktid:

Terviseklubi Ingel. Aeroobika – Lia Rosenberg, treener

Jõusaali ringtreening – Siret Tara, treener

Bodypump – Triin Masing, treener

Galerii